Ad Code

Cara Nak Buat Kek Karot

Kalau kamu tidak mahu jadi baik dan tak mahu bantu aku jadi baik kamu kena redha dengan kebaikan yang aku buat. 1 biji karot potong baji 2 biji cili merah patah-patahkan 2 biji cili hijau patah2kan 1 cawan santan pekat 2 asam keping Bunga lawang pelaga dan kulit kayu manis Minyak Air Garam dan gulaperasa Cara-Cara 1.


Carrot Cake Gebu Cake Baking Recipes Cake Recipes Sweet Snacks

Kamu kena suka dengan apa kebaikan yang aku buat.

. Panaskan sedikit minyak ke dalam periuk tumiskan bunga lawang kulit kayu manis dan pelaga hingga terbit bau. Kalau begitu jangan lakukan sesuatu yang menghalang aku mendapat redha. Tumis 2 ulas bawang putih 5 sudu cili kisar.

Cara Buat Sos. Mula-mula perap 10 minit ayam bersama sedikit lada hitam halia tumbuk 2 inci dan bawang putih tumbuk 4-5 ulas. Mula-mula sangai bijan ketepikan.

Jika mereka tetap tidak suka lalu kata jangan kamu halang aku dari buat baik tapi kalau mereka menghalang. Gaul ayam dengan tepung bestariapa-apa tepung dan goreng.


Carrot Cake Kek Lobak Merah Tanpa Mixer Buat Orang Lapo


Carrot Cake Kek Lobak Merah Youtube


Pin On Carrot Cakes


Resipi Kek Carrot Best Sangat Rugi Tak Buat Lengkap Semua

Post a Comment

0 Comments

Ad Code